.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/02/24

Az én tearózsám...




Szintén neki estem...így sajnos egyikről sincs leírás, amit bemásolhatnák. 1 tekercs narancssárga krepp papírt középen ketté vágtam...mindkét darabon az egyik végét lekerekítettem...ezek lettek a szirmok...az egyenes oldalon pedig a szélétől 1cm-rel nagy tű segítségével lazán végig varrtam...férceltem...egymás után mindkettő tekercs krepp papírt...
Elkészítettem a belsejét...20 cm széles és kb. 60-80 cm hosszú rózsaszín krepp papírt végig vagdostam a hosszanti oldalán kb. 1 centiméterenként és 10 cm hosszan befelé...majd felhengereltem és megragasztottam. Erre tekertem rá a rózsa szirmokat körbe-körbe a bevagdosott porzó alatt. Alul összemarkoltam és körberagasztottam. Pár öltéssel is át lehet szúrni, hogy egybe maradjon... Ha szárat szeretnénk a porzók közé érdemes beszúrni és szépen meghajlítani... Végül a szirmok között tovább vagdostam a papírt a közepe felé...főleg a felsőket, mert az alsók maradtak...így szépen széthajlott és alakítható lett!






7 megjegyzés:

  1. Tavaly én is készítettem hasonlót, csak a színek nem voltak a legszebbek, mivel nem találtam pasztel árnyalatókat!

    VálaszTörlés
  2. Jaj de örülök neked kedves Emerencia! Látom te is ide tévedtél hozzám! Köszönöm neked! Szeretettel várlak máskor is!

    VálaszTörlés
  3. Örömömben elfelejtettem írni, hogy én is itthoni színekből táplálkoztam"...most délután hozott még a férjem, de csak lilát, narancsot és zöldet talált...így olyan lesz, amilyen van! A kreatív boltban ezerféle...csak nem tudom bejutok-e...így viszont van mihez nyúlnom.
    Biztos a tiéd is csodaszép lehetett! A szín ide vagy oda...azért maga a virág igen látványos tud lenni! Én nagyon beleszerettem"!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a virágok!!!!!!!Igazi látványosság lesz a suliba!Ügyi vagy!!

    VálaszTörlés
  5. Nekem ez és a búzavirág tetszik a legjobban! :) Nagyon klasszak!

    VálaszTörlés
  6. Flóra! Mint ha eltűnt volna a blogodról a feliratkozás lehetősége...vagy csak én nem találom? Meg a követőidet sem látom... ?

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...