.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/02/24

Az én búza virágom...




Ez jutott eszembe róla... Júlia kérte, hogy adjak valami magyarázatot is a virágaim elkészítéséhez. Ezek a virágok csupán fantázia nevet kaptak, nem fedik a valós virágot, kinézetük nem olyan, csupán néhány hasonlóságot véltem felfedezni bennük...

Szükséges hozzá: 1 guriga kék krepp papír, origami vagy színes levélpapír a porzók kialakításához és a virág közepébe szintén egy hasonló színű krepp papír kb:40*60 cm-es csík, amit egyszer összehajtunk és így kapunk egy 20*60 cm-es papírt...ahol a hajtottuk a papírt, ott 1 centiméterenként és 10 cm hosszan bevagdossuk...ezt felhengerítjük, végén megragasztjuk és így kapunk egy pom-pomos kinézetet. A porzóhoz színes A4-es lapból vágtam egy tetszés szerinti porzókat...jó nagyokat a  lap szélességét kihasználva és mint egy korona egybe ragasztottam a két végét, ebbe belehúztam a pompomot" és a kettőt pár helyen, ahol illeszkedett szintén összeragasztottam.
Végül a kék krepp papírt teljes hosszában, ami 2 m...1.5-2cm vastagon végig felharmónikáztam" majd a közepén madzaggal megkötöttem. A két szélét több harmónikát összefogva V alakban bevágtam ( annyira nem törekedtem a pontosságra csak ahogy esik puffan). Készítettem vastagabb drótból ( könnyen hajlíthatóból) egy U alakú drótot ezzel fogom össze a kék virágfejet... Van a legyezőm" az egyik oldalt elkezdtem befelé spirál alakban forgatni...az lett a virág teteje, a másik oldalt pedig ellenkezőleg az alján tekertem körbe...a másik körül. Végül a 20 cm-es U alakú dróttal, de lehet ezt a műveletet óriási tűbe fűzött madzaggal is rögzíteni kell. A szirmokat 3 harmónikaként" bevágtam a virágfej közepéig, hogy jobban szétnyíljon. Már csak a virág közepét kell oda ragasztani a helyére...
A drót ( létezik zöld műanyaggal bevont drót is) jó szolgálatot tesz a szár kivitelezésébe, ha arra is vágyunk. Szárat körbe tekerhetjük zöld krepp papírral úgy, hogy levágunk 1 cm-es csíkot a krepp papír tekercsből és szépen tekergetjük körbe a drótot...de van a szigszalaghoz hasonló virágkötők által használt ragasztó is, amivel könnyen körbe tekerhetjük...
Hú...érthető ez? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...