.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/11/19

Ennyi híresség itt nálam...hópihét...horgoltam!




Na jó lányok" ez poen volt! De örülök nektek s hogy lássátok mennyire, most készültem el vele! Már-már lelkiismeretfurdalásom van, amiért nem a lányaimmal foglalkoztam, de néha olyan jó belemerülni valami másban és mentségemre szolgáljon, hogy a nagy lányom olyan jó pótanya volt erre az időre... Az én drága barátnőm tehet mindenről! Belli! Teleküldte az e-mail fiókomat szebbnél szebb horgolási képekkel és nem tudtam ellenállni, hogy hasraütésszerűen rá ne bökjek egyre...



5 megjegyzés:

  1. Kedves Belli!!
    Ha lehet, nekem is elküldenéd ezeket a mintákat!? Nhányat letöltöttem én is (még nemálltam neki, csak most tanulgatom a horgolást, de nagyon szeretnék) de lehet, hogy lenne közte olyan is, amit én nem találtam meg másutt... Előre is köszi! :-) Cserébe, ígérem, igyekszem hamar feltenni a gyerekek rajzait a szakkörblogba!! :-P

    VálaszTörlés
  2. Szia Zsuzsi!
    Persze,hogy elküldöm,illetve Hajni átküldte neked ,mert ő tudja az email címedet.Remélem hasznát veszed,sok sikert hozzá!! Örülök,hogy ragályos a horgolás:))

    VálaszTörlés
  3. köszönöm, megkaptam!!! Iszonyatosan jó gyűjtemény!!! nagyon örülök neki!!

    VálaszTörlés
  4. Csudaszépek...Csak ámulok, miket tudsz! :)

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...