.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/10/03

Édességek következnek...


Persze lehet, hogy csak nekem, de remélem nem így van és ti is hasznát veszitek... iPad készüléke nem mindenkinek van, de éppenséggel másra is lehet készíteni...akár jegyzetfüzetre van naplónak vagy telefonnak...amit az ember szívesen magánál tart illetve szükségszerű... Minden esetre én nem is gondoltam, hogy az iPad-re ilyet is készíthettem volna, de még lehet hogy megteszem. Két verziót is találtam. Íme!





































Ez pedig egy másik lehetőség, ami szintén jó ötlet, hiszen nem kell kiemelni csupán felemelni a filc anyagot és már előttünk is van...



























2 megjegyzés:

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...