.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/10/03

Dobozba zárt édességek...


Aki a Facebook-on követ, az már látott ehhez hasonló édességet! Persze a gyerekek nem mennek ki a fejemből...hogyan is mennének két tündéri lány láttán. Ezek éppen olyan cukikák , mint ők nekem és mindig keresgélem az ilyen falatnyi édességeket, amiket könnyen készíthetek. Már van is rá egy ötletem...De legközelebb gyorsabbnak kell lennem, mert én gyűjtögetek az én drága férjecském meg gondolkodás nélkül a "szemétre vele"! Így jártam és most várakozó állást vettem fel, mikor ürül ki a dobozka, hogy kincset rejtegessen. Bár kezdek berezelni, hogy 1 lévén ÖSSZEVESZÉS lesssszzzz!!!!!


www.sunscholars.blogspot.hu



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...