.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/08/01

Virágos a kedvem...



Érdekes ez a napsütés...simogatja az ember lelkét! A virágok pompája is szembetűnőbb, ha alkalmunk adódik sétálgatni mellettük. Hétvégén ennél még több alkalmam volt csodálni őket, mert egy kicsit kertészkedtem. Mindig úgy érzem, hogy túl kevés a virág a kertemben...még több kellene. Virágból sosincs elég. telhetetlen az én lelkem. Szám szerint sok, de a virágzásuk miatt eltörpül a jelenlétük, hiszen váltogatják egymást virágzási idejükben. 
Tegnap feltettem azokat a blogokat, amiket szeretek. De még koránt sincs vége! Az egyikben találtam ezt az édes ötletet. Annyira megtetszett nemes egyszerűsége, hogy már azon töröm a fejem, minek legyen éke. A blogokhoz visszatérve, már régen megtetszettek inspiráló képeik az illetőknek és mivel őket szeretem így itt a helyük. Thea viszont eltűnt előlem.??? Ajánlom, hogy bár külföldiek, tekintsetek be néha, mert igen szép képeket és ötleteket meríthettek. Szerettem volna ezt is megosztani veletek.  



2 megjegyzés:

  1. Annyira klassz ez a virág, ma már többször elgyönyörködtem benne,

    bizseregnek az ujjaim hegyei, hogy lehet
    talán
    én is:)))

    VálaszTörlés
  2. Jaj, kedves Katalin! Üdvözlöm itt nálam! Örülök, ha magának is tetszik! Olyan egyszerű és különleges...mintha az anyag életre kelne! Minden jót és várom vissza...remélhetőleg bizsergő témákat vetek fel!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...