.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/08/02

Annyira bizgeti a fantáziám a horgolás...


Hihetetlenül megnyugtat! Egyszerűen élvezet..., mint Mártának a zongorázás. Csak én kevesebbszer művelem a horgolás elsajátítását... Elég csúnyácska ez így elsőre, de nagyon megtetszett a minta és mint kiderült egyáltalán nem bonyolult. Ráadásul tökéletesen látszik hol" rontottam el... Olyan sokszor sasoltam a nagyi kockákat és olyan hihetetlenül változatos mintákkal létezik, de elsőre ne menjünk messzire"... Könnyebb volt a helyzetem, mert a barátnőmnek jeleztem, hogy vennék tőle egy-két órát. Beiratkozok hozzá tanfolyamra és a fizetsége majd egy gomolyag fonal lesz.., mivel őrültje gondoltam ennél jobb ajándék nem lehetne. Szóban mondta és mutatta is mit csináljak, de volt, hogy félre értelmeztem így 2-szer visszaszedette velem. Meg is fenyegettem...D:)) De nem volt ijedős, inkább kinevetett.
Ezzel a mintával szeretnék a nappaliba párnákat!!! Kombinálva anyaggal..., hogy csak az eleje legyen így horgolva. Színesen és vidáman. Kicsit tökéletlenül...az illik legjobban hozzám!



4 megjegyzés:

  1. Első lecke kipipálva!!:-))
    Ügyes vagy és rendes,figyelmes diák!!!Az ajándék du. átvehető nálam:-))Még további leckék is lehetnek,ha szeretnéd.Puszi

    VálaszTörlés
  2. de jó,
    hajrá,
    bátor vagy

    mondjak még blökiket?

    de tényleg emelgetem itt a kalapjaimat előtted

    VálaszTörlés
  3. Jaj azért ilyen keresztszemes ajándék a leckékért!!! Oké, máskor is megyek...! Puszi, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  4. Ó Katalin, ha már egy párnát elkészítek...örülni fogok!!! Este nekiveselkedem...

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...