.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/08/30

Horgolt szépségek...


Egy ideje ezzel töltöm az estéket...nézelődök különböző horgolással kapcsolatos oldalakon és őszintén nagyon jó letöltéseket is találtam ezzel a témával kapcsolatosan. Úgy szép lassan minden megfertőz és mindent szeretnék..., de ettől még igen messze vagyok. Sok mindennel nem vagyok tisztába, de próbálkozok! Azóta horgoltam még egy sapkát, ami az előzőnél jobban tetszik, csak még virágot kellene rá horgolnom, mert minden virágot befogtam könyvjelzőnek. Utána majd megmutatom, de szeretnék hozzá még nyakmelegítőt is horgolni Lizának...mert természetesen ők a múzsáim" és sok minden eszembe jut...tegnap például hajgumikat is készítettem. 3-4 befőttes gumit körbehorgoltam és arra készítettem virágot, amit szintén a gumihoz horgoltam. Igen édesek lettek, azóta Liza hordta őket. Sajnos sok guminak lába kélt a párja", így kitaláltam, hogy ezzel a móddal gyártok újakat az iskolába! Kislányos és édes! Karkötőket is horgoltam már Lizának azokat is előszeretettel hordja és ez nem is idegesít az iskolában sem akkor ha elhadja, nem gurul szét, mint a gyöngy és balesetet sem okoz...viszont csajos!!!
Így ezért jelentkezem esténként is kevesebbet...úgymond beleásom magam a horgolás tudományába!!! Szép estét vagy napot! Legközelebb megmutatom miket alkotok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...