.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/08/30

Horgolási láz...




Elég ragályos! Betegség is lehet? Nos, ha az ember a sok szépség közé téved, amiket maga is elkészíthet, akkor bizony nincs menekvés! Remeg a kezed a horgolótű iránt és vágy egy kis nyugodt pillanatra, amikor még ha csak egy virágot is, de valamit alkothass! 
A különböző fonalak gyűlnek...gyűlnek. Igazából nem túl megfelelő helyen, mert fonott kosaramba raktam. A probléma az, hogy a szálak beleakadnak...köszönhető ez a rusztikus kosárfonásomnak! De találtam más ötletet!!!! Nagyon megtetszettek! Tudom, hogy van akiket ez érdekel...nekik mutatom ezeket a remek fonal tárolókat...Íme! Ez kellene nekem!!!



2 megjegyzés:

  1. Nekem pedig ami benne van....:-))
    Most már megyek aludni,nem bírom tovább!Holnap beszélünk.Jó éjt

    VálaszTörlés
  2. Hát...az sem utolsó! Igazad van!!! Jó éjt! Már én is nyugovóra térek...

    VálaszTörlés

Follow by Email

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...