.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/06/21

Inspiráló ékszerek...



Persze..persze...én is csak "nőből" vagyok. Persze nem a cicomás fajtából...csak a legegyszerűbből. Ezért is tetszenek az ilyen inspiráló ékszerek, amitől rögtön beindul a fantáziám és látom készítésének munkafolyamatát. Elcsodálkozok egyszerűségén és szépségén. De sajnos nem az én nyakamba való ez sem. Nem vagyok én ehhez elég jó, csak nézegetem lelki szemeim előtt...., hogy milyen gyönyörűek!!!



































4 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekesek és egyben csodaszépek. Tetszik ez a színvilág.

    VálaszTörlés
  2. Igen a színvilága az egyik kedvencem...ez így együtt teszi különlegessé az ékszereket...a szürke háttér csodálatosan kiemeli mindegyiket!

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon meg tetszett ez az ékszer és megköszönném h röviden eltudnád magyarázni , hogy ez h is készül :)
    ha tudod emailban elküldeni azért is hálás lenék ( virus16@lajt.hu)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Láttam egy ilyen blogot. Külföldi volt, de szívesen megkeresem. Ott több dolgot láthatsz, mint az én magyarázásommal megértenél. Remélem segítségedre lesz...
      Szép estét vagy napot...!

      Törlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...