.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/06/20

Horgolt édességek"...



Egyszerűségéből adódóan szép minden...és ha az ember maga készítheti el, az mindennél többet ér nekem és biztos így vagytok ezzel ti is. Nem tudom ti hogy vagytok az idővel...én elég szűkösen így csak egyenlőre csodálni tudom ezeket a képeket. A kulacstartó különösen tetszik, mert Liza mindenhová visz magával valami táskában vizet...ez a termoszt rejtegető kis szütyő pedig elkel az ilyen melegekben...
Másik kedvencem a hálózsák, amit Kirinek képzelnék el ezekben a melegekben...persze én máshogy készíteném el, de ötletnek kitűnő...mégis vékonyabb annál ami most van neki. Bár abban sem izzad le, mert nem öltöztetem alá...de ez olyan édes!
De minden olyan szép...hasznosítani tudnék mindent a képeken.



2 megjegyzés:

  1. Én nem tudom megunni a horgolt dolgokat!!A képeket nézegetve most is azt érzem ilyet nekem is csinálni kell..!!!!:-))Nagyon cukik,jó lenne nekünk is.Puszi
    Ahol ezeket találtad,nem volt leírás?:-)

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...