.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/05/15

Már nem használt kötött pulóverek....


....hada sorakozik a szekrényben! Elraktam, hogy újra hasznos legyen.... Lizáék házikójába szeretnék 2 kör alakú ülő párnát csinálni..elkészíteni egyszerű csak körbe varrógéppel megvarrom hagyva egy rést, ahol a körön kívül maradt részeket befelé fordítom és még töltök hozzá szivacs darabokat..majd végül a rést is összevarrom....

Mivel kedvenceink fekhelye elég drága, ha boltban vásároljuk meg, gondoltam készítek azt is egyet, mert pocinak kint nincs fekhelye...egyszerűen kivitelezhető kitömöm a pulóvert minden hol...és csak egy pici varrás kell hozzá...annál jobban szeret majd benne heverészni pocika...
Liza kabaláival tette tele nektek, hogy cica és kutya is jól megfér benne!




































Ahogy nézegettem rájöttem utazás alkalmával milyen jó kis párnák is készülhetnek belőle....ha éppen párna nélkül nem tudunk aludni, mint mi....egy kis hajtogatás és máris egyszerűen meleg puha párnára hajthatjuk fejünket.. Hajtogatás a lényege...szépen gondosan, mint ahogyan megágyazol estére...és vagy az ujjába, vagy a garbó részébe vagy derék részen egyszerűen kifordítod rá és máris kész a kispárnád...




























Én már aludtam Zalában pulóveren, de akkor még nem jutott eszembe, hogyan is tegyem,...reggel már csak gyűrtem a fejem alá, mert nem maradt meg összehajtogatva...




























Apró ötletességek a kényelmek érdekében...



1 megjegyzés:

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...