.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/04/07

Húsvéti szöszmöszölés......záptojás készítés...



Legalább is a festett tojásom színéről nekem ez jutott eszembe.......de mivel Lizával imádjuk a zöldet, így illatos záptojás ez sem mint büdös. Az egész ünnepi készülődés nem úgy jött le, mint ahogyan azt én lelki szemeim előtt elképzeltem......de mint ahogyan ember tervez....Isten végez!! A társaságunk megbomlott...persze nem az elménk (az enyém már nem is tud megbomlani....!), hanem a család..... kettészakadt 3 napra...Liza az apjával Zalában...Kira "az anyát lebetegedett" és így itthon maradtam a drágámmal...lassan átragasztva rám ismét a nem szívesen látott vendégeket. De mit lehet tenni???...nagyon készültünk Nemessándorházára és nem volt szívem Lizát megfosztani az örömtől, hogy újra ott legyen, mert könnyes szemekkel jött haza miután megtudta, hogy Kira lebetegedett. De holnap estére már itthon lesznek.....!!! Lassan döcögök mindennel és csak a Kira orrából kiszívott váladék inspirált azt hiszem...ezért is lettek ilyen otromba pofák ezek a kifújt tojás figurák...a színéről meg ne is beszéljünk......szintén hasonlóságot véltem látni benne. Szerettem volna azért valami saját meglepetéssel is élni..., ami nem az én ötletem, de én rajzoltam és terveztem meg  milyen legyen.  A nyuszi tojások vidám instrukciós cetliket rejtenek magukban.....egy kis játék.....záptojás keresés, nyuszis kincsek kutatása kint a kertben.....persze csak akkor, ha szintén nem áldanak meg egy kis jótékony növényeink számára életmentő és növekedést serkentő kis esővel.....akkor a kis húsvéti játékunk be költözködik melegebbre....
A filc nyuszikat elkészítettem....mit ad Isten....csak nem zöldre sikeredett....az egyik fele! Ez a játék második menete, amikor össze lehet veszni rajta...kié lesz a zöld és kié a piros nyuszika. Azért reménykedek, hogy testvériesen megegyeznek.... Az aranyvessző és a barka sem maradhat le....amire idén már Liza aggatott mindenféle szöszmöszt ide. Egyenlőre ennyi a húsvéti szöszmöszölésünk.....főtt tojásokat még festek be és az ünnepi menü készülőben. Kívánok nektek is záptojás mentes Kellemes Húsvéti Ünnepeket!!! Pá! Puszi!






















2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett a húsvéti dekorációd, és nekem a zöld tojások is nagyon tetszenek! A nyuszkók pedig különösen kedvesre sikerültek! :)))
    Kellemes Húsvétot Nektek!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...