.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/03/13

Mézeskalács sütés.....



.....volt tegnap! Mert, hogy a lányok megvannak szédülve ezért a karácsonyi süti különlegességért. Tavaly (jaj, de furcsa ezt mondani), megúsztam ennek a sütinek az elkészítését, mert olyan csodálatosakat kaptam..




































mint pl. ezt a Citromhab blog írójától ! Hihetetlenül szépségeseket készített, amit nem tudtam szó nélkül megállni és volt olyan kedves és aranyos, hogy látogatása alkalmával hozott egyet a családnak.....
Az ő munkáit én nem is tudnám fölül múlni és szerencsém van, hogy csak képeken láthatom azokat a remekműveket...., mert azt hiszem mellette nem lennék böjtölésre képes!!!
Ez olyan gyönyörű volt, amit vétek lett volna megenni....de sajnos egy felnőtt egér nem tudott csak a nézéstől betelni vele....megrágcsálta egy nem figyelt pillanatomban!! De még így is helyet kapott a karácsonyi dekorációmban....
Viszont Mari mami ellátott ehető mézeskalácsokkal.....


Persze, ha az én mézeskalácsaimat ezek után megnézitek, akkor azt hiszem a hasatokat fogjátok úgy nevettek....




































Maga a tésztát gyorsan összekevertem....nem cicóztam és mivel már enni is akarták...szegény mézes tésztának még egy nap sem maradt, hogy a hűtőben pihenjen.....azonnal sütnöm kellett. Csak azt sajnálom, hogy nem készítettem képet, ahogy Kira kinézett!!! De majd pótolom....

Néha teljesen hülye vagyok!! és elfelejtem az internetet, mert eszembe sem jutott, hogy Citromhab oldalán is megkereshetem a receptet!! Mivel nekem nem volt leírva....így átküldtem Lizát a szomszédba Mari mamihoz, hogy adja oda azt, amit ő annyira dicsérget. 
Így kaptam meg ezt a 2009-es év óta dédelgetett kicsit maszatos mézeskalács receptet. Erre fel mit látnak szemeim, hogy ez Zsuzsi egy szintén kedvenc blogom a TŰZŐRZŐ kedvenc mézes receptje.....





































És akkor nincsenek véletlenek????

























Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...