.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/01/17

Konzerv doboz.....



Jamie Oliver jó kis pénzt kaszálhatott be a konzerv dobozaival!! De hát ilyenek vagyunk mi emberek,.....ha van konzerv dobozunk, akkor kidobjuk mert olyan izé...viszont ha drágáé árulják, akkor már jó nekünk is!!!

Na én nem vagyok ilyen!! Nekem jó az a Sólettes konzerv is.....a jó csak az, hogy eddig nem éltünk konzerveken, így onnan nem származik hulladékom....ellenben paradicsom konzervet szoktam venni, ezen kívül nálunk fellelhető még különböző festékes doboz....de azok is jelenleg félig-meddig tele vannak!

Na, de most ne elemezgessem az én konzerv dobozaimat...mit érdekel az titeket....mutatok egy két ötletet elfedésükre, bár némelyik olyan jól néz ki, hogy eltakarni sem kell...
Régebben már néztük, mint ceruzatartókat,...most a fűszereken van a fő hangsúly és kisebb növénykék találtak új helyükre a konzerv dobozok belsejében....

Ami fontos a növények esetében, hogy ültetés előtt mindenképpen üssetek vagy fúrjatok az aljára egy pár lyukat, hogy a felesleges víz távozhasson belőle.....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...