.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/01/17

Férfi ingből......kislány ruha



Minden évben eljön a kiselejtezés időszaka.....! Ruhatárunkat átnézzük és amit nem szeretünk hordani azt űzzük a szekrényből.....
Mivel nekem két lányom van....egy 7 éves és egy 1 éves.....ők még kicsik ahhoz, hogy bármit is hasznosítani tudjak....Gondoltam eddig!! De ez nem így van! Rengeteg minden van, aminek igazán jó anyaga lévén sajnáltam kidobni...tartogatom, hátha jó lesz valamire. Nem vagyok egy varrónő, de hülyének sem tartom magam egy egyszerű dolog megvarrására....így úgy döntöttem, idén megpróbálok újrahasznosítani számomra tetsző ruhadarabokat.... egy kis átalakítással, tervezek a lányaimnak nyárra ruhácskákat....

Ezzel kezdetét veszi Ruha tervezői önképzésem...aztán majd meglátjuk, hogy milyen kollekciót készítek el nyárra....! Miért csak nyárra? Nos először is azért, mert idő kell neki..másodszor pedig azért, mert akkor itthon lesznek a lányok és gyönyörködhetek bennük...hozzá teszem van efféle affinitásom is... kihívásnak érzem és szórakozásnak..... ( Kérhetem vissza majd Mari mami varrógépét! 2 éve vettünk neki karácsonyra, hogy az egyszerű varrásokat mi magunk is el tudjuk készíteni és ne kelljen vele rögtön varrónőhöz szaladni...és gondolván saját kreativitásomra minden" kutya fülét" megvettem hozzá....különböző talpaktól kezdve.....ami csak létezik az öltési típusokhoz...az megtalálható a készletben!

Addig is, hogy megmutassam mire gondoltam....íme egy férfi ing (hozzáteszem női blúzból is készülhetne akár!) ami csekély ráfordítással kislány ruhává alakul át..... 
















Ha ti is kedvet éreznétek....csak sasoljátok meg a rég nem használt gúnyákat, hátha találtok benne kedvetekre valót.....próba cseresznye! Mit veszíthetünk???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...