.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/01/15

Hétvégi kosárfono....



Olyan jól sikeredett, hogy ha másra nem is, de Wc guriga tartónak tökéletesen megfelel, amit készítettem. Kétszer is elrontottam és idő hiányában nem szedtem vissza a rontott szálakat......ráadásul be sem tudtam fejezni, mert a tetejéről a díszítő fonás lemaradt, így hazaérve gyorsan körbe tekertem rózsaszínű szaténszalaggal, hogy elrejtsem egy kicsit a csúfoskodó tetejét! Az egész csiri-csáré girbe-gurba..........egy új fonási technika volt, azon kívül, hogy elég rossz volt az anyag.....vastagokkal is dolgoztam, mint később azt megtudtam, vékony szálak kellettek volna hozzá. Ezt a kezem is érezte!!! Azon kívül, hogy alig bírtam hajlítani törtek is a fűz ágak...
De valamire ez is jó lesz.....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...