.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/01/14

Fa házikó


Nyáron terveztem meg ezt a kis fa házikót Lizának. Talán ezzel az én álmom is teljesült.....néha elgondolkozok rajta vajon ki örül ennek a legjobban...Liza vagy én? De természetesen ő is kitörő örömmel fogadta és amíg nem volt itthon én meglepetésként még be is rendeztem az itthon talált bútorokkal.

Mivel túlságosan napsütötte a játszótér szerettem volna egy kis árnyékos zugot, ahová a forróságban bebújhatnak, hiszen nyáron mindig ki vágyik az ember a friss levegőre.....
Tavaly nem sikerült fát ültetnünk egyik sarkára...az árnyékolás végett, így az erre az évre maradt. Tavasszal mindenképpen ültetünk egy kis fácskát. Ezen kívül egy kis finomítást még végzek rajta és akkor mindenki örülhet a helyének.....gondolnom kell kutya fekhelyekre is, mert ők aztán mindenhova követik a gyerekeket.

 Mivel két csajszi is van a családban és két spániel kutyánk.....idén azt hiszem óriási nyüzsgés várható a házikóban...! De legalább ki lesz használva!!!!













































1 megjegyzés:

  1. Jaj, ez csúcs!!! eszméletlen jó, de kár hogy nem volt ilyenem gyerekkoromban, nagyon szerettem volna! Igaz, így meg építési maradék anyagokból építettem bunkereket, na de... ez tökéletes!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...