.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/11/27

Mi adventi gyertyáink......

.......az egyszerűség jegyében készültek. Nos bevallom őszintén időm sem volt, hogy amit elterveztem megvalósítsam, így tegnap este a sürgető idő döntött helyettem......

Rögtönöznöm kellett az itthoni dolgaimból......
Mindenképpen egyszerűt és fehéret szerettem volna, így született meg ez az egyszerű elképzelés, miszerint olyan sok kő van a ház körül...gyorsan még sötétedés előtt Lizával összegyűjtöttünk egy párat, megmostam és estig hagytam megszáradni.........
Egy nyugodt pillanatot kihasználva gyorsan leszaladtam a pincébe és fehérre lefújtam majd fehér csillámmal beszórtam, hogy szép ünnepi csillogást kapjon a felülete.
Persze ötleteim lettek volna, hogy akár sablon segítségével akár csillagot vagy hópehely mintát is fújhattam volna a kövekre.....vagy bármi mást fenyőt, jégkristályokat...., de mint azt az előbb is mondtam az idő döntött helyettem. Így véges volt a lehetőség, amit készíthettem, de azért így is tetszik.... A köveket csak egyszer fújtam le, hogy egy kicsit kopottas legyen és ne tiszta fehér, mert így jobban tetszik nekem, ha kétszer fújtam volna le, akkor nagyon fehér lett volna.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...