.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/11/27

Én hópelyheim.......

Nem hagyhattam ki ezeket a hópelyheket, mert amilyen egyszerűek éppolyan szépek a szememnek.

Iskolába készítettem, de valószínű, hogy még készítek itthonra is az ablakomba lelógatva karácsonyra függönyt varázsolok belőle.......
Persze lehet, hogy Zsolti nem fog ujjongani az ötletemtől, de majd meglátjuk a végeredményt.....az általában meggyőzi.























Papírboltban vettem torta alátéteket, háromszor összehajtottam, majd előre rárajzoltam ceruzával a motívumokat...fenyőfa, szív, csíkok, háromszögek....stb....amit utána kivágtam.
Legvégül vasalóval kivasaltam a lapokat így egy kicsit kisimultak.
Ami még eszembe jutott, hogy jó volna kikeményíteni egy kicsit a lapokat.....merevebben álnának! Szerintetek mit szólna a vasalóm egy kis ruha keményítőhöz???? És a lapok??????
Azt, hogy Zsolti mit szólna az ötletemhez......na azt aztán tudom!!!!!
Szerettem volna különböző méretekben vásárolni alátéteket, de mintára is csak egyfajtát találtam......legközelebb hamarabb be kell szerezni ilyeneket...
Szerintem látványnak lenyűgöző és fehér........, talán azért szeretem a fehéret ilyenkor, mert ha hó nincs is, egy kicsit arra emlékeztet......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...