.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/10/12

Beszélő szempárak...




Vonzanak a szemek! Annyi mindent elárulnak...
Tegnap ahogy mentem a suliba" az egyik aluljáró lépcsőjén egy kb.70 éves nénit pillantottam meg... Látnotok kellett volna azt a tekintetet! Iszonyatos alázattal ült és a jóságot láttam a szemében, mintha mami arcát láttam volna...
A szívem annyira összeszorult és könnybe lábadt a szemem...kotorni kezdtem a táskámban egy ezrest kerestem...vissza kellett mennem!!! A lábam mintha legyökerezett volna és képtelen voltam tovább menni...
Lehajoltam és a kezébe gyűrtem...
Csendesen felnézett rám és bólintott...
Tudom, hogy kipakolnak sok embert...de az a néni...istenem nem feledem...







4 megjegyzés:

  1. Nem hiába mondják azt hogy a szem a lélek tükre! Nagyon szép fotókat hoztál!

    VálaszTörlés
  2. "szemem tükre" szemünk tükre!Mindig elszomorít,ha ilyet olvasok,látok,hallok:(
    A képek gyönyörűek:)

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...