.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/04/03

Csak egy félórácskát"...




...csak, hogy megnyugodjak! Persze legszívesebben többet is szenteltem volna a kézimunkának", de annyira hajtott a vágy, hogy se tervem...se különösebb ötletem nem volt, hogy mit hímezzek rá...ahogy szoktam neki estem. A ribbon virágok és szépségei szívembe lopták magukat. Persze ez volt a legegyszerűbb azok közül, amit láttam...viszont igen mutatós. Szerintem... Elrontani sem akartam, így inkább megtervezem a következő lépéseket és bekukkantok ötletekért a Pinterestemre. Ennyire telt magamtól...D:)) Vannak egyszerű öltések a fejemben, de abból csak keszekuszaság" lesz, ha nincs tervem! Nagymamáim kezeik közül igen sok szépség került ki...terítők, ruhák, falvédők...én csak meghunyászkodok előttük, de hihetetlen milyen jó érzés kerít hatalmába, ha nekiülök... Ha falvédő nem is...bár eltudnék modernet képzelni a házba...valami apróságok csak születnek a továbbiakban általam...amolyan Flórásak! D:))










8 megjegyzés:

  1. S szép, mint mindig , énnekem:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép! És tényleg nagyon Flórás is! :)
    Tök jó, hogy te akkor is leülsz kreatívkodni, ha csak fél órád van..én csak akkor, ha legalább 1 órát tudok rászánni...az előkészületekkel mindig nagyon elszöszölöm az időt.
    Az meg, hogy fél óra alatt ilyen klassz dolog kerül ki a kezeid közül...le a kalappal! :)

    VálaszTörlés
  3. És ez is megy neked!!!!!!!!!!Nagyon ügyes vagy!Mi lett volna ,ha nemcsak félórád van????

    VálaszTörlés
  4. Büszke lehetsz magadra, mert elsőre ez nagyon jól sikerült. És fél óra alatt? Nem semmi! :))

    VálaszTörlés
  5. Jaj jó már téged olvasni Júlia! Milyen szép lesz, ha befejezem!!!

    VálaszTörlés
  6. Szia Ditti! Minden időt ki kell használni! Ez egyébként tök egyszerű eddig! A mozdulatokat már ismertem...egy szép levél elkészítése viszont amiért még nem csináltam...biztos szintén fél óra! D:))
    Ezt te is meg tudnád csinálni!!!

    VálaszTörlés
  7. Valószínű, hogyha több öltést ismerek, akkor több minden...és hát Belli az ötlet sem elhanyagolható! Milyen sokáig nézzük, hogy mit horgoljunk...itt meg el kell döntenem még, hogy mit tudok megcsinálni!
    Már néztem levelet is...de egyenlőre nem tudom mi legyen a kép"!

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm kedves Icu! Hát igen...ez azért nem olyan nagy dolog ám! Nagyon egyszerű! Csak szép...olyan egyszerű...

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...