.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/03/11

Szatén szalag zászló...Március 15-re?




Akartam valami új ötletet kitalálni március 15-re...de olyan színű szalagom, amilyen kellett volna NINCSEN! Ha jó ötletnek találjátok, akkor a megfelelő színű szalagokkal kivitelezhető lenne...Viszont a lányok remekül elszórakoztak ezzel amikor készen lett! Az ötlet, hogy gyertya láng felett összeolvasztottam a szatén szalagot...összefogtam a kettőt, szorosan húztam a két végénél és oda tartottam a lánghoz így az szépen összeforrott... Utána még vasalóval meg is vasaltam egy kicsit, hogy kisimuljon a forrasztásoknál... Ami miatt jó, hogy hő hatására megolvad, megkeményedik és egy tartást ad a zászlónak. Egyszerűen kivitelezhető és tartósabb, mint a karton... Ünnepségekre szép, ha elrakja az ember...
Végezetül hurka pálcára ragasztottam ragasztó pisztollyal. Bár színeiben nem jó, gondoltam megmutatom nektek. Hátha kell...akkor vigyétek! A színeiben biztos szép is lenne! D:))









4 megjegyzés:

  1. Az eszem megáll Tőled:)))Honnan jut ilyen eszedbe???Nagyon tetszik!ÜGYES!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Nekem se jutott volna eszembe ilyen ötlet, köszönöm?
    A kishölgy a lányod? Nagyon aranyos:)

    VálaszTörlés
  3. Igen Emerencia! Ők az én szépségeim:))

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...