.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/02/02

Nincs olyan gyerek, aki ne próbálná ki....


Titokban vagy titkok nélkül...attól függően sejti-e, hogy ezzel bosszúságot okoz. Már akinek! Őszintén már én is kipróbáltam annak idején...nem kötöttem az anyukám orrára, de az ágyamban feküdtem és éppen toll volt a kezemben s az amúgy is mintás tapétát úgy gondoltam tovább dekorálom...
Liza a wc- be vitte be magával a rózsaszín szájfényemet és úgy gondolta, hogy a természetes drapp mészkő burkolat letörölhető s így egy kisebb festményt pingált oda az amúgy sima felületre...azzal nem számolva, hogy a zsírt magába veszi...hagy ne mondjam ki, hogy miután letöröltem még mindig olyan, mint az iskolában ....... ki kent fal. 
Kira tegnap a készített türkiz gyurmával próbálta érdessé varázsolni a fehér fal felületét...egy pillanat és bár igyekszem a szemem rajtuk tartani...azért megesnek az efféle dolgok. Ilyenkor saját magamra gondolok és jutnak eszembe mókás dolgaim és méreg helyett mosolyra fakadok. Én is kipróbáltam...
Egyszerűen véget vehetünk ezeknek...a legjobb módszer a tiltás helyett inkább a köztes megoldás lehet...akivel persze lehetséges! Íme egy szoba, ahol a gyerek alkothat saját kedvére....sőt még szülői kéz is segítségére lett. Így alkotván együtt egy kerek egészet!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...