.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/02/22

Buli manó őrület...

Bulimanó mindenkorra...

Lehet, hogy már lecsengett? Biztos ismeritek a kis szörnyecskéket"...bulimanó ezer darabban minden fele... Végül is ez a jó gyűjteni való gyerekeknek...anya vagy apa bemegy a boltba és bulimanó van dögivel"...
Végül is édesek...nincs én nekem semmi bajom velük...csak most, amit mutatok erről rögtön a bulimanó ugrott be... Hát lehet nem szeretni ezeket? Anyuka köthet, horgolhat ezret...apuka meg ihatja a bort...mindenkinek élvezet! D:))

Bulimanó karácsonyra...
Bulimanó húsvétra...

Ahol találtam ITT NÉZD MEG!



2 megjegyzés:

  1. Aranyosak. Leírás nincs hozzá? Ajándéknak jó lenne.

    VálaszTörlés
  2. Azt sajnos nem láttam, de az utolsó kép alatt van a hely, ahol találtam...ott is tovább vezet másik blogra kedves Sucika! De szerintem, ha elkezded körbe horgolni, nem olyan bonyolult...ha a fejéhez érsz csak láncszemeket csinálsz a sapkánál" és belehorgolsz egy helyen a ruhájába...fület és egyéb dolgot akár filcből is kreálhatsz hozzá...de akár filcből is kivitelezhető az egész és akkor horgolási ismeret sem kell. Nekem nagyon édesek!
    Örülök, hogy itt voltál Sucika!
    Remélem adtam hozzá további kedvet és ötletet...
    Minden szépet!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...