.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/02/18

Aloe Vera gél...



Már régen vásároltam egy Aleo vera palántát, ami szépen hozogatja levélkéit viszont eddig én csak kinyomkodtam a benne található gélt és úgy használtam külsőleg. Minél idősebb...annál jobb és mindig a legalsó leveleket kell felhasználni...ami a föld közelében van, mert ezek tartalmazzák azt, amitől értékes. A tiszta színtelen gél az, ami felhasználható, a sárga réteget érdemes eltávolítani, mert hasmenést és egyéb kellemetlen dolgokat okozhat ha belsőleg használjuk. Sajnos a vásárolt készítmények egyre megbízhatatlanabbak, hiszen rengeteg készítmény áll rendelkezésre, de a legmegbízhatóbb a saját növényből nyert gél, ami mentes tartósítószerektől és minden más adalékanyagtól. Én már sokat olvasgattam erről a növényről...jó párat fel is tettem nektek...hátha valaki mást is érdekel. Ha csak külsőleg alkalmazzuk is, akkor is jó tudni róla információkat...














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...