.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/01/25

Levél lenyomatok textilen...


Vannak dolgok amik rögtön lenyűgöznek...és ha az időm engedné akkor rengeteg mindent kipróbálnák és készítenék. De vannak fontosabb dolgok is az életben...így csak gyönyörködöm szabadidőmben. A virágok és növények és maga a természet igen közel áll hozzám. Szeretek utazgatás közben szemlélődni...bepillantani elhaladott házak kiskertjébe...szeretek új leveleket és virágokat felfedezni. Szeretek préselni és a préselt növényekből képet formálni. Szeretnék! De ilyet is szeretnék...


































Találtam egy oldalt, ahol a természetet hívják segítségül és szépséges textilek kelnek életre kezek által. ITT egy kicsit belepillantást nyerhettek milyen textilek születnek meg! Annyira különlegesek és egyediek, mint a kézzel festett Tinctory-k! El tudnám képzelni a fehér falamra!!!! Tyű de szuper lenne!!!!

Én tavaly nem vásároltam Mikulás virágot karácsonyra. ( Bár magunk között maradva elárulom, hogy még sosem vettem! De tartsuk meg ezt a titkot a világ előtt, nehogy kiderüljön...!!!) De van cserszömörcém, aminek a levele jó vörös! Viszont a most mutatott képen Mikulás virág leveleket használtak és gumi kalapácsot, hogy a levél színe kellően megfogja és eggyé váljon textilünkkel"































Végezetül itt van a vadszőlő...


























HÁT...ezekkel is csak a szívemet fájdítottam!!!! Kellett ez énnekem????

2 megjegyzés:

  1. Végre idetaláltam! :))))
    Ez a technika nekem is nagyon tetszik, a nyáron ki is próbáltam rózsaszirmokkal. Nagyon érdekes lett...:)
    Majd csemegézek folyamatosan :)!
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Jaj de kedves vagy!!! Meg is lepődtem!!! Szükségünk is van folyamatosan az ötletekre...bár én a Pinterest-emen lassan mániákus gyűjtő leszek, mert elkápráztat a sok szépség és ismeret!...mert rengeteget tanulhatunk is leírások, képek, ötletek segítségével.
    Köszönöm, hogy bekukkantottál ( bocsáss meg, hogy letegeztelek...érdekes ez a blog dolog" mert olyan sok jó és kedves ember van körülöttünk a világban...és megfeledkezek az etikettről" is)
    Remélem máskor is benéz hozzám!!! Szép hétvégét!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...