.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/01/29

Könyvbe zárt világ...avagy a tágra nyílt lehetőség...?


Egyszer már említettem, hogy szeretem a könyveket! Persze nem csak fogom a kezemben, de azt sem mondhatom, hogy mű" faló vagyok! Nem vagyok én olyan művelt...sajnos...de a kíváncsiságom és érdeklődési köröm elég tág...lassan a Pinteresten 300 mappám lesz, ami érdekel és tetszik és kipróbálnám...stb!
Legutóbb könyvek borítóit mentegettem és a könyvek nyújtotta kreatív lehetőségeik sorait bámultam. Így tetszett meg ez is. Nem csak a laptopot képzeltem el a könyv belsejébe, hanem egy hadseregnyi dolgot! Végül is kinek mire van szüksége, de akár tolltartó is válhatna belőle...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...