.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2013/01/08

Hihetetlen farsangi ötletek...DNY csináljuk meg


Őszintén én szeretek ötletelni! A lányomnak csoportos kell, ami azért nehezebb, mert hozzá illő zene és tánc is kell...tetsszen 22 gyereknek s nem elég csak kibillegnünk a színpadra, mint ami az én időmben volt még és emlékszem igen mókás jelmezek születtek! Azt elárulom, hogy én soha! nem öltöztem be semminek, mert túl nyuszi voltam és félénk...na így most ahogy mondom, akár fel is mehettem volna jelmez nélkül is a színpadra, mert rám néztek volna és kitalálták volna...
Viszont ennek az ideje lesz...gyűlnek majd a jelmezek és ITT MEGTEKINTHETITEK! Katt ide!
Szeretem a Pinteresten mutatni őket, mert ennél jobb és számomra könnyebb nincs, hogy nem kell az eredeti feltalálóját bemásolgatni ide. A képre kétszer kattintva eljuttok oda...
De nézzük ezt a pár édes ötletet! Csigabiga: persze elsőre paplan jutott az eszembe...kicsi gyerek paplan. De ha az nincs és könnyűt akarunk, akkor lehet barna csomagoló papírt venni, akár ragaszthatunk is össze íveket, kitömjük méterben kapható vatelinnel (méteráru bolt!) és egyszerűen felgöngyölhetjük"...akár meg is festhetjük a csiga házat temperával...vagy bármi mással. A felfüggesztésénél érdemes a vatelinnel együtt varrni a papírt, hogy az ne szakadjon el...vehettek szép vastag szatén szalagot is, ha a házikótok könnyű, biztos megtartsa szépen. A fejére hajpántra erősített drótot tekernék körbe vagy a hajával vagy a papírral. A drót végére hungarocell gömböt festenék meg és egyszerűen felszúrnám a beragasztózott drót végére...

A második kép: kapucnis felsőre gumilapot varrhatunk és bármilyen állatot megálmodhatunk gyerekeinknek. Gumi lap mehet a mancsnak...fülnek...bárminek.

A harmadik a szörnyecske...igazán elengedhetjük fantáziánk a nem létező rémségekről és ilyen cuki szörnyecskékről.

KALANDRA FEL!


1 megjegyzés:

  1. Akkor kalandra fel...,találjuk ki a mi gyerekeinkét:)Persze én csak ötletelőként(és esetleg segítőként)jöhetek szóba,a rajzolást Te tudod szépen megcsinálni:))Nagyon jók amiket mentettél a pinteresten,én is megfertőződtem.Puszi

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...