.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/12/12

Karácsonyi Betlehem gyerekeknek...


Ami egy háztól sem hiányozhat...vagy mégis? Na, mindegy! A lényeg, hogy ez egy teljesen egyszerűen kivitelezhető ötlet gyerekeinknek, ha mégsem volna a háznál...most elkészíthetitek. Mi annak idején, amikor elkészítettük a sajátunkét, mindenféle régi léc darabokat kerestem és doboz kartonjából csináltam tetőt, amit nád kerítésből kimaradt darabbal vontam be. A hatása igen rusztikus...kerítést faágakból készítettem, amit rafiával kötöztem össze. Köveket ragasztottam rá és fenyőfákat szúrtam köré, mintha táj lenne körülötte! Szeretem, mert közös munka volt ez...papa készítette a jászolt bele...fából faragta és karton lett az oldala. Viszont ami hiányzik, saját kézzel készített Jézuska, Mária...mindenki a bárányokkal együtt véve...



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...