.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/12/27

Horgolt és csomózott baglyos párna...




Hidjétek el, hogy már én is unom a bagoly elkészítését legyen az bármilyen formában...egy ideig! De gondoltam megmutatom mi volt még az én ajándékom Lizának. Azt tudtam, hogy szeretne párnát. Erre volt egy ötletem, amit ki szerettem volna már próbálni korábban, de alkalmat nem kerítettem rá. Polár anyag szükséges hozzá, teljesen varrás nélküli és igazán gyors az elkészítése. A rá készített bagoly már nem volt ilyen gyors! Ez is teljesen Flórás...nincs róla leírásom, mert csak neki álltam és szintén olyan ötleteimmel készült, ami ismételten csigázott egy ideje. Ez például a crocodil stich horgolása, ami a bagoly hasára egy zsebnek készült...egy kis praktikusság, mert a zsebkendők mindig eltűnnek Liza ágyából. Aztán ahogy csinálgattam újabb ötletekkel, nos hát ilyennek született meg ez a bagoly. Ismételten amit imádok a horgolásban, hogy horgolási minták ismeretével nincs szükség sablonra csupán fantáziára és bármi elkészíthető... Ez is bohókásnak született, de hát mit tegyünk, ha ilyenek vagyunk???
Természetesen nem hiányozhat ezentúl Liza ágyából...és ennek örülök.
Aki szeret horgolni, annak figyelmébe ajánlom a krokodil horgolást CROCODILE STITCH Videó a YouTube-on , mert gyönyörű dolgok készülhetnek belőle! Képek között mellékeltem egy diagramot is róla.
Akit pedig a párna érdekel, A párna csomózásának menete és kivitelezése itt megtekinthető! nem szükséges horgolni rá, mert lehet varrni is rá és szintén polárból más díszítést kitalálni. 








2 megjegyzés:

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...