.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/10/18

Ha már a táskáknál tartottam...


...találtam ezt a képet. Nagyon megtetszett. Eddig erre nem is gondoltam, hogy akár kemény kartonból is lehetne ehhez hasonló táskát készíteni. Lehetne újrahasznosítási projekt...vidám színes és akár szalvéta technikával még érdekesebb. Télre és esős időszakra persze nem túl kedvelt lenne, de akár műanyagból is megalkotható lenne...azt pedig textillel vonni be???? De tuti a szememnek! Szakkörökre szuper lenne...


























Egy kicsit el vagyok veszve ebbe a pinterest-be! Én aki imádom a kreatívat, szépet, érdekeset, természetet, madarakat és egyebeket...most olyan nekem a Pinterest, mint a gyerekeknek a cukros bácsi! Teljesen elcsábít a sok jó jobbnál jobb ötlet... Rengeteg blogíró szedi le onnan az ötleteket és amit azt hittem ő talált ki, az most kiderült, hogy nem az a személy ötletei... Ami engem nem zavar, de minek nézzek kreatív oldalakat, ha a pinterest-en olyat kereshetek, amit én szeretek. Így elkezdtem az ötletek egy helyre gyűjtését, ami még jó, hogy a Pinterest megőrzi az eredeti készítőt, így mindig könnyedén az oldalán találhatom magam.  A blog írásba egy ismerősömön keresztül szerettem bele. Zsuzsi a Tűzörző szerettette meg velem. Persze megtetszett a személyessége. Ma sem nézek csak ilyen blogokat...Persze mindent ismerős indít el...ezt is. Nézegettem már 1-2 alkalommal, de nem regisztráltam. Viszont amióta megtettem...este 21.00- től képes vagyok 2 órát rajta keresgélni...jobbnál jobb ötleteket. Jó dolog, hogy ugyanúgy követhetek embereket, akiknek látom az új képeit, ha feltesznek. Egy kicsit koptak az írásaim emiatt...ha valakit érdekel miket mentek le, ott megnézhet. Érdemes betekinteni...szerintem. Főleg a gyerekes oldalra, akit ez érint, mint engem. A többi az én gyengém...de mindig akad új mappa és ötlet, hogy miket vegyek fel az oldalamra. Ezer ötlet egy helyen. Fura is így ÖTLETEL Ő...-ket rakni fel, mert ők ott mindent bemutatnak. Ezek után már csak azt írhatom, amik még esetleg eszembe jutnak az ötletek láttán..., mint pl, ezt a táskát is megalkothatnánk. Azért igyekszek szépeket és hasznosakat keresgélni nektek! Remélem nem untatlak titeket!

2 megjegyzés:

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...