.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/08/16

Madarat tolláról...embert írásairól?


Azt már többen is tudjátok, hogy imádom a kis tollas barátaimat. Gyermekkoromban volt egy zöld hullámos papagájom, ami igen a szívemhez nőtt. Talán onnan az érzés, ha madarat és tollat látok. Szabadon bent repkedett...ha kinyújtottam a mutatóujjam ő rárepült és minden este a nyitott kalitkájában várta meg a reggelt. Okos kis madárka volt és ő volt az egyedüli, aki ennyire szívünkhöz szólt. Találtam egy édes madártoll utánzatot. Drót, vékony fonal, ragasztó, folyékony keményítő szükséges csak hozzá. Kicsit pöszmötölős, de kiegészítőnek is édes...és dekorációnak is tündéri. A drótot be kell ragasztózni, körbetekerni a fonallal, utána egyforma hosszúságú fonalakat kell a drótra szorosan felkötözgetni...egészen a drót végéig. Majd keményítővel van szép tollá formázva.
Az ősz színeiben is édes lehet akár kissé nagyobb kivitelben...sok helyre el tudnám képzelni...olyan érdekes.


































Ha már a madárkáknál tartunk, elég sok szotyim maradt meg...túlvásároltam magam a 4 madáretetőmbe. Kíváncsi leszek, hogy majd azt megeszik-e. Viszont a műanyag madáretetőket én kidobtam. Gondoltam majd csinálok újakat, mert azóta sem "lopok tököt" sehonnan...bár a szívem fáj érte, azok a fáról lecsüngő lopótökök a szívembe zárkóztak, ahogy megláttam nem feledem őket! Jaj ráadásul meg színesen....mind más színűen csüngene le az óriási eperfáról télen....azt tuti hogy a madarak is kiszúrnák már kilométerekre". Az sem lenne elhanyagolható, amit az én szememnek jelentene... Kíváncsian várom a kis vendégeket. Tavaly és év elején százával jöttek ezért is vásároltam be annyi eleséget. Gondolom mivel már 2 éve etetem őket még jobban hozzászoktak az én kertecskémhez. Legalább is reménykedem! A két kutyussal igen megbarátkoztak...pedig csak pár méterre vannak, de mivel egyik sem bántja a másikat vígan teszik a dolgukat. Persze az éhség is nagy úr...erről jut eszembe, hogy én még alig ettem. Búcsúzok is tőletek...SZÉP NAPOTOK LEGYEN!!

(U.I. Élvezzétek ki a meleget...én is feltöltődök, mert mindjárt folytatom a kertben a krumpli kiásását! Sajna nem lett túl sok alatta...11 sorból majdnem 11 nagy diszperzites" vödörrel lettünk gazdagabbak. A paradicsom viszont dönti az éretteket...padlizsán is kevés, a paprika csak a locsolással éli túl, uborka van folyamatosan, patisszon egy-kettő, zöldbabot még 2 hete ültettem, kíváncsi leszek lesz-e rajta, mert pörköltnek és sok másnak szeretem. Cukkini pocsék lett, sőt a zellergumó is kicsike, karalábé szép nagy, cékla növöget, kukorica idén nem lett, az epret meg újra kell telepítenem. Szilvafákról még le kell szedni az éretteket, az megy a többi szilva cefrébe...az uram" pálinkának elajándékozza. Elkezdődött a Cardinal szőlő ládába pakolása...délelőtt 50 ládát sikerült szedni és szép kívánatosan ládákba pakolni. Gyönyörűek egészségesek és óriási lila színűek! Már ment is a piacra...Utána jön a Saszla szőlő pakolása...majd végül a szürettel fejeződik be az év. Ráadásul elvállaltam egy kis munkát a sógornőmnek segítek... társasjátékok leírását költöm" meg...ami nem is olyan gyors, mint gondoltam, mert 3 mondatról kell hablatyolni A4-es fél oldalt, hogy az az interneten olvasható legyen... Hablatyban elég jó vagyok (Hablatynak is lehetne engem hívni!)...így mindenfelé segítkezünk, hogy haladjunk a dolgainkkal. )

2 megjegyzés:

  1. Én csak várok és várok...
    Remélem, semmi gond, hogy nem tudsz jelentkezni.
    Olvasom, hogy tele vagy munkával, legyen élmény számodra!
    Mi is hazakerültünk nagyjából, itthon is tenni kellene ezt-azt.
    Várom, hogy jelentkezz, nem tudom, számít-e ez?...
    Üdv, Júlia

    VálaszTörlés
  2. Jaj sokat számít Júlia! Köszönöm! Jól látod a helyzetet. Kellenék minden hová...szeretnék mindenkinek segíteni...aztán úgy érzem magam, hogy ide oda röpködök, de sehol sem vagyok eléggé ott. A férjem szülei lebetegedtek...nagyon nehéz most nekik és többet kellene velük is lennem. Ha megkérlek imátkozzál te is értük, hogy felgyógyuljanak... Aztán itt vannak a gyerekek...
    Sajnos most elég üres az agyam...és ha valamit hanyagolok, akkor az a blog, de remélem ti itt lesztek, ha nekem is több időm lesz, akkor mindenképp látni fogjátok. Most mennem kell...és a te szép írásaiddal addig is feltöltődöm. Puszillak...jól esik, hogy érdeklődtél!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...