.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/07/24

Újra itthon a nagy csapat...



Csapjuk össze...Csapjuk össze a mancsokat! Hogy elkészüljön valami jó falat... Így készült el ez a rögtönzött valami, ami nekem isteni finom lett!


SAVANYÚ KÁPOSZTÁS TONHAL konzervből kifogva... VAJAS BURGONYA FÉLLEL



Hozzávalók és rémes elkészítésem

Egy jó nagy adag savanyított káposztu feldobva egy pörköltes alapra...(olaj, benne üvegesre pirított vöröshagymesz, rá szórva pirospaprika, paradicsom és paprika apró kockákra vagdosva, só, bors, erre a savanyú káposzta:) Miután megpárolódott a guszta kápi, ajaj nekem...RIO mare tonhalat fogtam ki konzervekből...egészen pontosan 4 konzervet!...és adtam a káposztának. Nem tehetek róla, de imádoom! együtt sülnek főnek és miután az ízt átadták egymásnak megkíméltem őket a további hőtől! 
A burgonyát megpucoltam, kettévágtam, minden fél szeletet csak úgy benyestem késsel keresztbe, hogy az előzőleg elkészített fűszeres vajammal megkent burgonya réseibe beitatódjon a fincsi vaj, melegedés közben, ne pedig a krumplim alá csurogjon kínjában. Miután megpuhult kissé pirult, megszórtam sajttal és további sülésre kényszerítettem. Füszeres vaj: csak só, bors, fokhagyma tetszés szerint ízesítve kavarva.
S végül NYAM-NYAM!!! MEGETTEM...


A zalai munkának immár vége. Túlteljesítettük az előre eltervezett munkát és a saját erőnket is azt hiszem. De mindenképpen megelégedéssel töltött el. Mindenképpen mutatok majd egy pár pillanatképet, ha letöltöm a gépemre a képeket. Aztán adós vagyok Babettének és még a Dittiét sem felejtettem el...!!! Szép lassan átolvaslak titeket, addig is minden jót nektek!

6 megjegyzés:

  1. Végre....!:-)
    Nagy volt a csend!Üdv itthon:Puszi

    VálaszTörlés
  2. Csak hozzád még mindig nem jutottam át:)) ami késik nem múlik... Pusz

    VálaszTörlés
  3. Ha egy keveset is számít: nagyon örülök, hogy újra van újdonságod, hogy újra írsz.
    Olyan, mintha hazavártalak volna.
    Sok szép bejegyzést!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Júlia! Rengeteget számít az életünkben minden kedves szó! Igyekszem magam összeszedni...sok szépet nektek is!

    VálaszTörlés
  5. Én is nagyon vártam már, hogy újra bejelentkezz! Örülök, hogy újra olvashatom a bejegyzésed, a recept szuper,és ne tűnj már el ilyen sok időre légyszi-légyszi! :))) Érdekes volt, hogy bár az olvasnivalók listájában nem hozta fel a te blogod, azért mindig külön is benéztem hozzád, hátha mégis van új bejegyzés, és csak a blogger vacakol. Mert bizony ennyire hiányoztak az írásaid. :)

    VálaszTörlés
  6. Jaj drága Ditti! De édes vagy...megígérem nem tűnök el ilyen sok időre! Pusszancs

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...