.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/07/30

Bazsalikom szüret...



Nagyobb öröm, ha az ember a sajátját" szüretelheti le! A bazsalikom palántáim, azok az apró kis magoncok szépen felcseperedtek! Kellőképpen megerősödtek a nem tudom hanyadszori szüretre... Mivel szándékukban állt virágozni, így adtam a fejüknek"...illetve az egésznek, mivelhogy tíz centivel a földtől levágtam mindet. Majd szépen kihajtanak még és tovább szedhetem. Egy csokor bazsalikom már fejjel lefelé lóg nekem, de az valami másik fajta, amit Zalából hoztam és egy kicsit még mentolos is az íze. Igen különleges a zamata.
Amit most szedtem, azt leleveleztem, megmostam és papírtörlőre fektettem...így szárad. Van ideje a drágának.
De az illata...az egész házat, még az emeletet is belengte". Mivel sok bazsalikomot használok fel kell hogy halmozódjak belőle.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...