.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/06/03

Levendulás macaron....4. nap!


Mivel az időm most igen kevés és ezer egy tennivaló van mögöttem és előttem....a levendula hetet tartom, de  most egy sütikével jövök nektek....
Ez az a süti...amit már rengetegszer láttam, viszont még sohasem próbáltam.... Hihetetlenül gusztának néz ki a levendula színeiben pompázva és ráadásul így, hogy még mellette is van lefotózva.  Ezt a szépséget Verbena&Lavendula blogján találtam ITT, ahol csodálatosan bemutatja az elkészítését is, így én nem próbálnám ezt újra leírni nektek.... Biztos van, akinek már ismerős ez a blog, ha mégsem, akkor ajánlom nektek tekintsétek meg, hátha találtok még nála további finomságokat is...ami nem kétséges a számomra!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...