.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/06/05

6.nap a levendulával.....



Ilyenkor szokta mondani az én drága uram, hogy már "teljesen hülye vagy, mert már azt sem tudod, hogy milyen nap van  ma!".....hát igen ez is előfordul néha.....
Biztos van köztetek, akinek már kifelé jön" a levendula....a száján! De, ha már így elkezdtem, hát akkor fejezzük is be...és ez holnap azok számára, akiknek már kifelé jön...örömükre be is fejeződik. Viszont ezen a két napon már egyéb más hasznosságot szánok a levendulának....Eddig már jól laktunk velük s hogy ki ne jöjjön...jöjjön egy kis szappan....ezt biztos nem eszitek meg! De remélem beveszi a gyomrotok.... Biztos van köztetek, aki már látta a szappan készítést házilag, aki nem, annak talán érdekes, hogy bár veszélyesnek tűnik a lúg miatt...egyszerűnek is tűnik a videó miatt: Videó ITT...! De jó, ha ezt is elolvasod- szappankészítés-házilag! és további videó is szerepel a honlapon. Mindenképpen az előzőeket megnyittatni szíveskedjél, mert én nem szándékozom még egyszer leírni azt, amit már előttem leírtak... Természetesen ezeket a szappanokat mesterien is művelik...már-már az ízlelőbimbóinkra is hatással vannak, de ezeket a blogokat most hagyjuk.... Íme egy pár kép levendulás szappanokról:

























Szerintem a szappankészítés olyan lehet, mint a sütemény készítés....egyszer belekóstol az ember és vagy beleszeret vagy nem....további ihletet kaphat az ember az alapanyagok változtatgatásával....kísérletezgetésekkel...mi jön be a mi ízlésünknek megfelelően... Van, akit rögtön elvarázsol a kész szappan szépsége és illata és onnan kezdve nincs menekvés előle!!!
Üdv a szappanszeretők családjában.....de csak a természetes házi szappanokat részesítem előnyben...tudván, hogy a bolti szappan sajnos már messze áll tőle......

4 megjegyzés:

  1. Akkor muszáj megírnom, mert nem fair kivárni a végét. Gondoltam, amikor vége, összefoglalom, amit láttam, de így is jó. Nekem nagyon tetszik a sorozat, és titkon remélem, lesz még más is.
    Ami a levendulát illeti, nos, én nagyon kezdő vagyok, idén tavasszal vettem egy cseréppel...aztán csodálgatom, szagolgatom, nem tudok mit kezdeni vele. Úgyhogy mármegint segítségemre vagy:)
    Blogbaráti üdv,
    Júlia

    VálaszTörlés
  2. Jó egyszerre itt lenni. Már majdnem találkozunk:)
    Köszi....

    VálaszTörlés
  3. Igen....jó látni, amikor egyszerre tesszük fel a gondolatainkat...közel, de mégis távol! Remélem egy ötletet legalább találsz a levenduládra, ha idén nem is, de ha növekedik és terebélyesedik, akkor mindenképpen lesz miből levágni. Nem tudom mennyire ismered a gondozását...igazán igénytelen viszont az alapos visszavágást virágzása után...egyrészt másodvirágzással hálálja meg, másrészt pedig óriási tömeges virágfüzérrel!
    Örülök neked és én is ölellek...! Szép napot!

    VálaszTörlés
  4. Köszi, kedvet kaptam hozzá- tőled-, és minden bizonnyal visszpörgetem az oldalakat:)

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...