.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/05/09

Kis hercegnő ágyikója.....



Érdekes, hogy annak idején, mikor még kislány voltam nem különösebben érdekeltek a babák. Sőt egyenesen utáltam vele játszani....nem is tudom miért. Úgy gondoltam talán azért, mert nekem bátyám van és mert ő focizni szeretett...persze mindig kicselezett, így sajnos elveszített...
27 évesen született az első lányom Liza. Kíváncsi voltam, hogyan boldogulok majd vele, amikor se játékbaba nem volt, sem élő baba... soha a kezemben! Szerencsére nem ez volt a lényeg és az akarat a szeretet mindent kihozott belőlem. Viszont ezt is meg kellett élnem és úgy látszik felnőtt koromra bolondulok meg, mert amióta van két ÉLŐ babám megtanították szeretni a játék babát....
Íme gyerekek egy édes játék nektek!!!  Ma tudtam meg, hogy vannak még gyerekek, akik szintén követnek engem. Holnap talán megnézitek, mit tettem fel tegnap nektek""" Puszi minden édes gyermeknek!!!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...