.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/05/27

Csokis muffin...gyorsan frissen!



Lizának már pénteken gyereknap volt. Annyira izgalomba jött, miután megtudta, hogy papiék jönnek hozzájuk gyereknapot ünnepelni...., hogy már ő járt át a szomszédba, hogy mikor jönnek már végre. Egész nap tettem vettem és félig meddig a szombatra készülődtem egy kedves barátunk születésnapjára voltunk hivatalosak a sárvári várba, viszont vendégeket sem fogadhatunk egy kis nyim-nyam nélkül, amivel megkínáljuk őket, így elsőre a muffin ugrott be, mivel ez tényleg nem vesz sok időt igénybe. 20 perc és kész...sütéssel együtt, hiszen a hozzávalókat csak összedobtam. Amit változtattam a recepten, hogy rozs lisztből készítettem és barna cukorral..valamint a közepébe egy-egy kocka milka csokikat dobtam. Jaj és ilyen kis egérszarral" szórtam meg a tetejüket...




Csokis muffin

20 dkg rozsliszt
4 dkg kakaópor 
10 dkg nádcukor
1 csomag sütőpor
3 dl tej
1 db tojás
1 dl olívaolaj
1 csipet só
valamilyen csoki nekem Liza milkát hozott
torta dara a tetejére

Előmelegítettem a sütőt 180 fokra, ez alatt a száraz hozzávalókat ( liszt, kakaópor, nádcukor, sütőpor, só) összekevertem...külön a nedveseket is egy tálban ( tej, tojás, olívaolaj)..végül a nedvesbe beleborítottam a szárazat, azt össze kutyultam és már kanalaztam is a muffin sütőbe helyezett muffin papírokba a masszát úgy háromnegyedig, akkor csoki kockákat pottyantottam bele és a tetejére még egy kis masszát csurgattam. Végül megszórtam az egérszarral ( ahogy Liza mondja) és már ment is a sütőbe. 15 perc kb..de tűpróbával ellenőriztem. A 12 db-ból ez a kettő árválkodott ott nekem....ezt még este odaadtam a szomszéd kisfiúnak és Lizával egyetemben befalták. Nem túl édes...a barnacukor egyébként is gyengébb és a rozsliszttől is más ízt kap. Tiszta tönkölyből nem akartam.. így kipróbáltam a rozslisztet. Nekünk ízlett.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...