.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/04/16

Papír csipke......



....egyszerű módja a dekorálásnak......és igen fantázia dús ötletek származhatnak ennek köszönhetően.....én például angyalkákat vágtam ki, amivel télen Liza ablakát dekoráltuk ki..., de ajándékok csomagoláshoz is használtam már és teríték alá is szívesen feltenném a nagy téglalap alakú papír csipkét....


































Ezt a két utolsót én műveltem.....készíthettem volna szebb képet is róla, de nem gondoltam, hogy nektek felteszem!


2 megjegyzés:

  1. Tőlem is kérdezték már a boltban:Minek vesz annyit egyszerre?Nyilván gondolták, nem lakodalomra sütök egy tonnányi sütit:)
    Nagyon szépek a téliek!És számomra legfontosabb: használható, kölcsönvehető:)
    Jó éjt.

    VálaszTörlés
  2. Húsvét előtt voltam cukrász nagykerben" rengeteg féle és méretű volt....de ipari mennyiségben és nem is kérdeztem db.-ra árulják-e......szép napot Júlia!!!!!!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...