.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/04/14

Menyasszonyi csokor......nyaknak éke!



Ha már ennyi virágban gyönyörködtünk..egy kicsit tovább fárasztalak titeket vele!!! Miért ne lehetne...kéz helyett a nyakunkba kötve.....menyasszonyi csokrunk? Már van is egy előnye...nem kell fogni!! További örömöm, hogy nekem már egyáltalán nem kell fognom menyasszonyi csokrot....sajnos vagy nem...én nem tartoztam azok a lányok közé, akik álmodoztak a menyasszonyi ruhájukon....gyorsan kiválasztottam egyet, ami elsőre jó volt és alig vártam, hogy végleg levehessem magamról azt a göncöt.....
De ez csak én vagyok....és a szép dolgokat azért szeretem és rengeteg gyönyörű menyasszony van.....illetve majd lesznek az elkövetkezendő időkben és hátha van köztetek vagy ismerősötök között, aki szereti megtörni a hagyományokat egy kicsikét persze....nos nekik ajánlanám ezt a lehetőséget.....de bármilyen más kihívó eseményre igazán káprázatos lenne.......


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...