.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/04/27

Balerináknak.....



Nekem van! két gyönyörű balerinám.....ha zenét hallanak, legyen szó a kicsiről vagy a nagyról, akkor táncra perdülnek! Ezért is örültem, mikor ezekre a kincsekre akadtam! Olyannyira tetszik, hogy akár még farsangra is készítenék ilyet a lányoknak. Persze Lizának már nincs szüksége rá, mert csoportos fellépéseik vannak, de Kirikének még elüthetem majd az óvodában....
Az ötlet két különböző helyről származik....így színben nem harmonizál egymással a két dolog, de képzeljétek el csukott szemmel...milyen szép lehet!



1 megjegyzés:

  1. Fogadd szeretettel a díjat. Nálam a részletek,mindazért , amit madáretető óta kapok:)
    Mindent átfutottam, mielőbb jelentkezem.
    Szép vasárnapot!

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...