.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/03/26

Bagoly tekintget......



Legtöbbször akkor érezzük valaminek a  hiányát......ha nincs. Addig, amíg minden nap jelen van az életünkben, természetesnek vesszük.....és mikor egy szempillantás alatt tova száll...döbbenünk rá, hogy mennyit jelentett.....
Sokszor esik meg ez velem is, de az az öröm is, amikor ismét örülhetek neki.....

Bagoly még sosem volt a háznál.....semmilyen formában, annak ellenére, hogy szeretem. Nem engedtem még beköltözni hozzánk....távol tartottam a szívemtől. Azok a nagy óriás szemek! Hát lehet őket nem szeretni? Mindig is vágytam egy bagoly társaságra....s ha már élő nem lehet, gondoltam adok magamnak is egy kis örömet. Miért ne készíthetném el az én bagoly kedvencemet....amolyan Flórásat....semmi cicó....semmi tékozlás csak úgy essünk neki, hogy gyorsan kész legyen típusú találkozás lett belőle..




































Nem törekedtem a mérnöki pontosságra....és bár húsvét közeleg, azt hiszem nagyot fognak nézni az erre járók, hogy mit keres egy bagoly a bejáratra....? Ráadásul erre a házra...? De ez egy modern és húsvéti bagoly lesz a számomra....és tavaszi és téli és egész nyári......egyszóval minden évszakot átölelő és mivel madár barát vagyok....mit számít, hogy kis csibe vagy bagoly? Szárnyas mind a kettő.....

Az elkészítéséről csak annyit, hogy miután megrajzoltam egyenként kivágtam...öltésekkel kidíszítettem....összevarrtam...kitömtem....és most itt tartok, de nem a végénél. Egy pár kép a menetéről: 


























Ez az én fantáziám szüleménye....kicsit a ház színeihez igazítva!




































































Így csücsül a mi baglyocskánk a faágon.....amit Liza tart neki. Hát nem édesek????



9 megjegyzés:

  1. Megleptél:) Azt hittem, kerti beszámoló lesz, oly sokáig voltál távol, gondoltam, házon kívül.
    De nagyon örülök annak, amit mutatsz. Szép.
    És ha lehetne, elhívnálak hozzánk- valami különösség van a dologban: nekünk itt is, akár az előző lakhelyünkön, mindig vannak baglyaink.És ha valamikor megkapom a fotót róluk, legalább azt elküldöm.
    Szép napot,
    Júlia,

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett,jól fog mutatni a bejárati ajtón-én többet fogom látni,mint te:)
    Ügyes vagy!Puszi

    VálaszTörlés
  3. Ezt a baglyot tegnap délután készítettem, mert Kira 3 órát aludt!! Így ki használtam.....vagyok én minden hol, kint is bent is....,majd lesz a kertről is beszámoló...., de ott még ezer a teendő.

    Érdekes ez a sok hasonló egybeesés közöttünk....csoda jó lehet saját bagoly a háznál! Nektek akkor nincs szükség filc bagolyra....
    Mindenképpen küld vagy tegyél a blogodra képet igen kíváncsi vagyok rá!!

    Már egy nagy takarítást kellene végeznem a blogon....kicsit meg vagyok lőve, mert betelt a bloghoz kapott memóriám és van, hogy nem tudok képet egyáltalán feltölteni, hacsak nem törlök valamit. Szívem szerint semmit sem törölnék, de sok időm sincs, hogy üljek felette. Így kicsit vacilálok, mi legyen. Ez lett az eredménye a sok képnek....és főleg az itthoniak nagyok, amiket le kellene kicsinyítenem, de ha ide ülök, akkor csak 20 percet szánok az írásra és elmegy az idő....de valamit tennem kell!!

    Szép napot Júlia!!! Aztán majd egyszer lehet, hogy találkozunk is valahol!!

    VálaszTörlés
  4. Köszi Belli! Reméljük, hogy cuki lesz...ha készen lesz véglegesre! De csak addig látod, amíg a gömb szivarfám lombba nem szökken!!! Nem?
    Szippantóssal ma!! Vigyázzatok. puszi

    VálaszTörlés
  5. Szia Flóra, nagyon klassz lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  6. Majd kukucskálok a lombok között....,de ha már az emeletről is lesekedhetek akkor már semmi nem lesz a kilátás útjában...:-))
    Puszi

    VálaszTörlés
  7. Csak nem készül az emelet? Idén Feri megcsinálja? Akkor a csajok integethetnek.....ha Dórié lesz az első szoba!
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Már évek óta... :(,de majd egyszer biztosan készen is lesz!
    Az első szobát Bence már lefoglalta!

    VálaszTörlés
  9. Azt hittem valamiről lemaradtam.....hogyne lenne kész! Zsolti mondta, hogy a szigetelőt is pakoltátok az emeletre.
    Puszi

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...