.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/02/07

Szemre hízokk......!


Kedvet kaptam egy kis farsangi muffin bemutatóra...mivel tényleg nagyszerű ötlet a gyerekeknek...pillanatok alatt elkapkodják az én kidíszített islereimmel egyetemben.....
Persze az is lényeg, hogy mire épül a díszítés, na de a látványa....na az a nem semmi!!! Újjal mutogatnak melyiket kérik a sok közül...
Nálunk szokás az iskolában a különböző bálokra a szülők gondoskodnak a gyerekek jól lakatásáról különböző habos-babos süteményekkel....
De!!!! Szokásomhoz híven, mindig megfigyelem, mi az, ami nyerő a gyerekek körében.....és elhihetitek, hogy nem a habos-babos tepsis süti, hanem az ilyen kézzel fogható és szemre csábító sütiféleségek...mint ezek is itt! Muffint azért nem sütöttem eddig, mert aggódtam milyen másnaposan......mert, hogy én milyen vagyok másnaposan az csak rám tartozik, én ezért mindig biztosra mentem, ezért én islert szoktam sütni, annyi különbséggel, hogy annak a tetejét teszem csábítóvá a gyerekek szemében...különböző díszítési ötletekkel, mint a cukorkák, amik a forrón mártott csokiban remekül beleragadnak....és színes cukormázzal is szoktam rá rajzolgatni......alig lehet abba hagyni.....csak úgy jönnek az ötletek.....
Ezért nézzünk egy kis inspiráló képeket, hátha kedvet kaptok egy kis édességhez!

Jó szemet kívánok hozzá......az élvezet már csak annak marad, aki nem is lusta elkészíteni ezeket a finomságokat!!!

Van egy Tippem is, ha recept kell hozzá....http://www.citromhab.blogspot.com Gesztenyés muffin!!!!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...