.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/02/24

Horgolt hunyor filccel vegyítve.....



Döntésre jutottunk a kislányok nőnapi ajándékaival kapcsolatban, hogy mi legyen a meglepetésük....és úgy döntöttünk, hogy készítünk mi nekik virágot. Amit utána arra használnak, amire szeretnék....lehet karkötő, kulcstartó, tehetik hajráfra, csatra.....vagy aki nem értékeli, annak a kukában landol.

Egy anyukával közösen elkészítjük jövő héten, mivel utána már szükség is lesz rá. Így bele kell húznunk esténként.
























A filc anyagot még nem döntöttem el, hogy hogyan díszítem ki, de az is kipróbálásra került két szirmon. Majd a többség dönt, hogy szeretnék...milyen legyen a díszítő öltés a szirmokon. Szerintem egy kislánynak tüneményes ajándék és nem az az uncsi cserepes kis virágról van szó, hanem kézzel készített egyedi dologról. Akár még a sapkájukra is felölthetik.....iszonyatosan feldob bármit...még a kedvenc naplót is.....vagy egy sálat, táskát....
Nekünk nagyon tetszik remélem a szülőknek eszükbe jut, hogy hasznosítsák is valamire!



Ezek még kialakulóban vannak, de akit érdekel már el tudja képzelni mire gondoltunk....!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos.Már előbb olvastam, csak nem volt időm írni...eléggé bántott, nagyon hűtlennek tűnhettem...vagy talán nem is számított.
    LÉnyeg, hogy én magam is keresésbe kezdtem a nőnapi ajándékokkal kapcsolatos ötletek után...bár két lánykám csoportomban, és ronda dolog magamnak (is)ajándékot készíteni, azért meg kell tennem ,jövő héten biztosan várják majd az anyák-mamák.
    Nos ez egy aranyos ötlet...nem fogom tudni mindannyiuknak meghorgolni, de a filcrésszel kezdek majd valamit.
    Olyan szomorú az a villanásnyi gondolat, hogy talán kukában landol...sokszor én is azon gondolkodom, amikor sok energiát fektetek munkákba- ez a virág azonban biztosan nem fog-nagyon aranyos, hasznos, esztétikus.Örülhet, aki megkapja.
    Várom a tavaszi osztálydiszítést
    Üdv,
    VRJúlia

    VálaszTörlés
  2. Őszintén... nagyon hiányoztál! De nem mindenki tölthet napi szinten ennyi vagy annyi órát....így gondoltam, hogy elfoglalt vagy! De örülök, hogy élet jelet adtál magadról!
    A filc önmagában is tündéri...nem szükséges horgolás hozzá. Én sem bírnám egyedül elkészíteni, de van egy anyuka, aki nagyon szeret horgolni és szerintem már meg is csinálta....csak én vagyok lemaradva vele!
    Nálunk biztos helye van az ajándéknak...., de abban is biztos vagyok, hogy pár embernek ez csak vacak virág...ez is olyan, mint az ízlés....és azt sajnos képtelenség eltalálni, hogy mindenkinek tökéletes legyen.
    Aki meghorgolta a virágot, mondta is, hogy egy anyuka azt mondta, hogy minek csináljuk...egyrészt azért, mert kedvünk is van hozzá...másrészt azért, mert fejenként 450 Ft helyett megússzuk az ajándékozást 60 Ft-tal. Ha meg kellene vásárolni, akkor valószínű ez sem ennyi lenne....
    Szerintem is kedves ajándék....és sok mindenre felhasználható is, csak fantázia kérdése! Egyszerűen fantázia dúsabb ajándéknak gondolom, mint miniatűr élő cserepes virágot adni, ami már olyan sablonos. Egyedi és kézzel készült tárgyak értékesek...
    Tavaszi díszítést is igyekszek keresni....még nálam sem alakult ki, mi volna tündéri....
    Puszi! H.

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...