.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/01/16

Szakadt farmer....



Mivel jelenleg is igen trendi a szakadt farmer.....miért rejtsük el a lyukat, ha egyáltalán divat is..... 
Nálunk nem sokáig bírja a nadrág térde.....ezért múlt hét pénteken elővettem a varrógépet és alkottam egy divatos szakadt gatyát.....













































A kikopott belső részre vettem rávasaló fekete anyagot, amit forró gőzölős vasalóval ráégettem, majd szakadás irányára párhuzamosan különböző hosszúságú csíkokat varrtam a farmer szegésével megegyező cérnával.....és mondhatom, hogy sokkal inkább bejött, mint hogy különböző foltokkal ékesítsem és ráadásul még csak nem is olyan feltűnő mint egy folt......

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...