.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/01/16

Burgonya szaggató.....



Lizának holnapra az iskolába burgonyából készített nyomdát kell vinniTechnika órára......nem igazán emlékszem mikor készítettem utoljára, de az biztos, hogy fényévekkel hamarabb!
Mivel ma vendéget vártunk Hacsek bácsi személyében, készülnöm kellett egy két dologgal és nem igazán volt kedvem farigcsálni......

Így jutott eszembe egy fantasztikus ötlet, hogy mézeskalács szaggatóimat elővettem és egyszerűen belenyomtam a félbe vágott kumpérba és szépen csak körbe kellett vágnom késsel a mintákat. Így elég sok mintát sikerült pillanatok alatt ki szurkálnom.

Még délután gyorsan tovább is adtam az ötletet két szülőnek....nehogy neki álljanak farigcsálni, hiszen ennél egyszerűbb nem igen lett volna semmi sem.....

Kár, hogy nem volt itthon temperánk....szívesen kipróbáltuk volna hogy szuperál a kumpér nyomdánk!!!!




















Ezek után milyen fincsi lett volna, ha ki is sütöm héjastul a sütőben.....! Mivel a burgonya egyik gusztusos tulajdonsága, hogy megpucolva levegőn befeketedik....miután végeztem a szaggatással gyorsan jó alaposan bekentem egy félbe vágott citrommal......bár teljesen mindegy, mert holnap úgyis össze-vissza kenceficélik, de azért adjunk a külsőre....

Egyébként mókás lenne kis mackókat a sütőben ropogósra sütni jó kis fűszerrel.....gyerekek is élveznék ....megenni! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...