.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2012/01/20

1 osztályosok farsangi díszítése.....készülőben!



Mai nap úgy döntöttünk, hogy Hétfőn a megszokott időpontban díszítjük az osztálytermet, miután egy kicsit le vagyunk maradva......ezért délután értesítettem mindenkit a hétfői nappal kapcsolatban, hogy tegyék készenlétbe magukat és kreativitásukat és vegyék elő ötleteiket és haladjanak a megvalósítás felé, mert az óra ketyeg......!

Amit ma megtehetünk, ne halasszuk holnapra.....címszóval én is gyors gyártásba fogtam, szinte már csak a futószalag hiányzott a kezeim alól....vágtam és ragasztottam....


















































































































Az ötlet nem tőlem származik, de mivel hihetetlen lehetőség van miként készítsünk papírtányér segítségével különböző állatokat.....nekem nagyon megtetszett egyszerűsége így röpke 4 -5 óra alatt legyártottam ezt a 10 db farsangi jelmez ötlet....+ később még kedvet kaptam a folytatásra.....
Elkészítése pofon egyszerű....vettem fehér papírtányérokat, színes kartonjaim és krepp papírjaim voltak itthon. Temperával bemaszatoltam a tányérokat ügyelve a szó szerint értendő paszmaszolásra, mert hogy nem törekedtem a szépségére....ilyenkor azt szoktam mondani csak "rusztikusan" csináljuk.....néha pont attól válik valami különlegessé, hogy nem annyira szabályos és szimmetrikus....
Bárminek csak nekimentem ollóval és már vágtam is a szemet, fület, lábat.....szemfüles voltam! De szerintem így is édesek lettek.....és annyira belejöttem, hogy még majmot is akartam magamból csinálni......illetve a papírtányérból csinálni, de elfogyott......így nem tudtam majomkodni! De végül édesek lettek....és pont ilyeneket képzeltem el színesek és vidámak......
Remélem ti is kedvet kaptok majd!! Liza szintén készített magának.....és fel is akasztotta a szobája falára aznap!

























































Valamint szintén egyszerűen kivitelezhető girlandot szeretnék készíteni 3 rétegű színes szalvéta ( abból készült a narancssárga pompon ) és 3 rétegű kamillás ( kisebb pompon ) papír zsebkendő segedelmével......
Szalvétát vettem narancsot, citromot és halvány zöldet.....ezekből lehet hajtogatni......vagy 30 darabot!
A művelet igen egyszerű...ezt már egy korábbi posztomban mutattam milyen lesz a végeredmény!























Vettem 10 métert ebből a nem" tom" minek hívják papír szerű anyagból.....ebből kreálok valamit a mennyezeti lámpák elé a zsák anyag helyébe és az ajtó felé szeretnék kívülre szintén ebből... dekorálni lehet utána.....olyan kellene amiket fellógatunk, mert nem szeretném ezt összeragasztgatni, hogy továbbra is fent maradjon. Majd az ajtó feletti fába nyomunk rajzszöget és onnan lógnak le majd a biszbaszok......akár ilyen pomponokat is lehetne.... csak fél gömböcöket készíteni....
Levi anyukájának is vannak ötletei a tanári asztalra az ajtó felé és hoz egy bohóc jelmezt is, amit megpróbálunk a falra felrakni ötletesen....
Ezt az anyagot még ki kell ötletelnem...lehet, hogy előveszem a varrógépet...és nézek mint borjú az új kapura, hogy mit alkossak belőle...nos.....közben elkészült a papír vetexből a díszfüggönyféle dekoráció....ilyen lett...megvagyok elégedve ismét a varrási tudásommal ennél csak egyre jobb leszek!

Vettem még dobálós szalagokat.....díszíteni.....majd szétdobáljuk minden felé hagy szemeteljenek a gyerekek....
Egyenlőre ennyi....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...