.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/12/22

Liza lányom is kedvet kapott az alkotáshoz......



Sajnos nem bírtuk ki, hogy ne adjuk oda Lizának az ajándékát, amit Karácsonyra terveztünk........De semmi baj, kap mástól éppen elég dolgot, ezen nem is aggódok.
Az én meglepetésem egy óriási kreatív doboz,,,tele mindenféle dologgal, amit a kreatív boltban beszereztünk.....minden finomság, ami szemnek ingere.....
Mire hazaértünk vele Liza már rengeteg dolgot készített az itthon talált dolgokból......be be surranva az én dolgaim közé kicsit ezt vagy azt elcsenve.....amiért nem haragszok, de most úgy gondoltam, adjuk meg neki az alkotás örömét.....és nem vártam az ajándékkal........oda adtam apukája egyeztetése után!

Hihetetlenül boldog volt, amikor meglátta mennyi mindent kapott és azonnal bele is vetette magát......és mire felmentem elcsodálkoztam......apukájával feltetette újdonsült toll díszeit és a fényképtartó.........!!!

Örültem......, mert ez igen bejött nála.......már reggel miután felkelt szintén elkezdett alkotni....nyakláncot készített!

Hát, ha ebben az iramban halad az alkotásaival......jövőre már semmi nem lesz....lehet pótolni.....!!



1 osztályos létére nem is rossz......!!

1 megjegyzés:

  1. Szia.
    Úgy látom volt kitől örökölni....
    További jó munkát és sok örömet kívánok az alkotások során.
    Puszi:Belli

    VálaszTörlés

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...