.

Köszönet, hogy megtisztelsz a jelenléteddel!!!

2011/12/08

Hópehely vagy jégvirág.....?


Minden esetre gyönyörű a végeredmény.........én inkább jégvirágnak nevezném, mert olyan, mint egy Krizantém vagy Dália?
Videó segítségével gyorsan elkészíthető.....







Mikor először készítettem hópehely sablont, kicsit bajban voltam, hogyan is fogjak hozzá és hogyan is kell összehajtani a papírt.......de miután egy pár elkészítést végig néztem, rájöttem milyen pofonegyszerű az egész és saját ötleteket is akár előre rá rajzolhatsz az összehajtott papírra.....így még egyszerűbbé válik, hol kell vágni....



Vidám hópehelyhek sablonjai letölthetők innen: 
www.paperfellow.com/wordpress/?p=172

De akár le is másolhatod, ha elég ügyes vagy, akkor nincs szükség kinyomtatásra!

Liza imád vagdosni.....ha látnátok mennyi papírt elnyeszeget....., de azt az örömöt is látni kellene, amit egyes alkotások okoznak neki.....

Anyukák....apukák.....munkára fel.....

Nyakunkban a karácsony!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönet Bellinek!

Köszönet Emerenciának!

Köszönet a díjért VRJúliának!

Köszönet Dittinek ...

Babettétől...köszönöm!

Angol, Villámolvasás, agykontroll Gyöngyösön!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...